15 lipca 2013

Outfit i Zdjęcia

 Hejka. Jestem teraz w Norwegii. Sam lot przeżyłam okej ;) Przebywam tu już tydzień ;) No no . A teraz może o dniu dzisiejszym. Poszłam z moją starszą siostrą i kuzynką porobić sobie zdjęcia. Gdy skończyłyśmy odwiedziłyśmy galerię handlową. Nie wypatrzyłam sobie nic fajnego. Gdy skończyłyśmy chodzić po sklepach, skusiłyśmy się na truskawkowe szejki (nie wiem jak się to piszę xd). Ogólnie to miałyśmy mały problem z zamówieniem bo nie znamy Norweskiego ;3 Myślę, że to na tyle , po niżej możecie zobaczyć mój dzisiejszy outfit i zdjęcia z lasku :)













11 komentarzy :

  1. To dobrze, że lot przeżyłaś ok. :)
    Niestety nie ma zdjęć w tym poście, a szkoda. :<

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma zdjęć ;c
    Udanego pobytu , zapraszamy do nas. Dopiero zaczynamy ; )

    http://brocadeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za to , że nie było zdjęć . W poście wystąpił błąd . Już wszystko jest okeej ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna notka :) Chciałabym powrócić do Norwegii, bo kiedyś tam spędzałam wiele czasu.... ♥
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluza :)
    zapraszam na nowego posta
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza. :)

    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Conversy! Zaobserwujesz mojego bloga? :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze wyjazdu ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń