23 lutego 2014

Ferie

Hej.!
Przepraszam Was bardzo , za to , że przez tak długi czas nie dodawałam postów . Zrobiłam sobie taką "niezapowiedzianą przerwę od bloga" . Zdążyłam w tym czasie zmienić wygląd bloga . Jeżeli przybędzie troszkę nowych czytelników to będę się starała o taki bardziej profesjonalny , ale raczej nie będzie zrobiony przeze mnie , bo nie jestem w tym najlepsza . 

Na chwilę obecną przebywam w Norwegii , ponieważ mam ferie. Oczywiście przyleciałam tu samolotem i nie było tak źle. Według mnie najgorszy  był start .W Norwegii jest okej.Udało nam się już odwiedzić lodowisko , udać na małe zakupy oraz na spacer. Mieliśmy jeszcze się pójść na sanki , ale niestety nasze plany nie wypaliły, ponieważ w Norwegii się robi coraz cieplej.





6 komentarzy :

  1. Ja nie byłam nigdy za granicą ;)

    Obserwujemy ? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o obserwację-jasne! ja już zaobserwowałam teraz Ty ;)
    lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Super post ! :) Widać że bardzo fajnie się bawiłaś , oby tak dalej ! :)
    Obserwujemy ? Daj znać :D
    Nowy post ------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog! Będę to wpadać. Zapraszam do siebie :)

    Skomentujesz? To ważne :( -->> http://c0nfident.blogspot.com/2014/03/monday.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń